Zîr di Italie, dubis su la tape de mont sante dal Lussari

da Alessandro Di Giusto

Ae vilie de partence dal Zîr di Italie, dubis si impenzissin ator de penultime prove de corse colôr di rose, la cronoscalade de mont sante dal Lussari. A tirâju sù a son stadis ciertis scuadris, che a àn scomençât a discuti la regolaritât de rive sù.

Il motîf de contrarietât? Il fat che, tant che previodût e valutât di timp, su chê rive sù no saran lis amiraliis, ma lis motos a lâ daûr dai coridôrs pe assistence.

A alçâ par prin la cuistion al è stât un sît belghe e ancje Remco Evenepoel, un dai candidâts ae vitorie finâl, che îr ae tv belghe al à declarât di jessi maraveât “di tant che dome cumò la organizazion si sedi acuarte dai problemis”.

Stant a chel che si sa, la Union ciclistiche internazionâl e à inviât cualchi timp za fa une domande di sclariments ai organizadôrs, dant dopo il vie libare ae tape. Si fevelarà vuê di chest inte riunion tecniche pre-zîr tra organizazion e diretôrs sportîfs. (A.D.G.) – 05.05.2023

Lasse un coment

Redazion

logo

Editoriale Il Friuli Srl
P.IVA 01907840308

Regjistrazion al Tribunâl di Udin n. 9

dai 6 di Lui dal 2022

PRIN PLAN

Progjet finanziât de ARLeF
Agjenzie Regjonâl pe Lenghe Furlane

Chest sît al dopre i cookies par miorâ la tô esperience di navigazion. Lant indevant tu acetis la nestre informative su la privacy. Acetâ Lei di plui